Arta de a te gandi…ganduri de fericire

Gandesc,

Gandesc prea mult

Momentul care vine,

Clipa ce urmeaza,

Sentimentu-n profunzime…

 

Gandesc,

Imi pare bine,

Pe tine te stiu langa mine…

In viata ce o am in fata,

Fericirea-i ca un simplu fir de ata.

 

Gandesc,

Visez deja la tine, la ziua de maine,

Visez lumina, simt multumirea,

Acum gandesc, imi pare bine,

Viata mea, ti-o daruiesc doar tie…

 

Gandesc,

Ajung intr-o lume mai buna,

O lume fericita, ce stie sa spuna,

Sa nege sentimentul tristetii,

Sa nu uite momentele vietii…

 

Gandesc,

Sufletul asa mi-l curatesc…

De sentimentul vinovatiei

Ce-l poarta eul in sine,

Supravietuiesc, multumita tie…

 

Gandesc,

Gandesc cu speranta-n inima,

Ideea mea pe voi sa va faca fericiti…

Si cum stiu ca va mai ganditi la mine,

Imi pare bine…va spun o sincera multumire…

7 thoughts on “Arta de a te gandi…ganduri de fericire

Leave a Reply

