Secret…

Secret a fost tinut acest sentiment,
Si sper si cu respect,
Ideea sa mi-o accept…
Sentiment de durere,
Sentiment de mult timp uitat,
De curand el a-nviat…
Secret, asa pentru mine ai fost,
Cu timpul nu mai are niciun rost…
Sentimentul s-a dus…tin post…
Tin post de la iubire…
Secretul nimeni nu il stie,
Acum ti-l spun doar tie…
Vreau sa fie fericire,
Sa fie pace si iubire…
Sentiment de nemurire,
Alaturi de tine…
O sincera prietenie…
Daca vrem va deveni mai mult,
Poate e o nebunie,
Nimeni insa nu mai stie…
Conteaza sentimentul tau,
Daca simti o multumire,
Cand schimbi viata-n bine sau in rau…
Eu iti ofer o calduroasa primire,
Ne doresc doar fericire,
Asta sper sa fie, sa tina, sa fie bucurie…
Nimic nu ma mai tine…
Sper pentru mine fericire,
Si dau spre uitare,
Tot ce acum mi-ai adus la-naintare…
Secret…azi raman cu suparare
Am uitat…las si plec…
Nu sper…ideea o pierd…
Uit si ma-ndepartez…
Nu mai conteaza,
Nu mai cred…
De la tine totul pierd…
Viata mi-o continui…
Fara sa ma mai chinuiesc,
Fericirea sa o dibuiesc…
Continuam pe drumuri diferite…
Uitam, ne pare bine…
Ramanem la prietenie,
Si la tot ceea ce de ea tine…
Copilarie, bucurie, fericire…
Uitam,
Dar azi cand te-am vazut…
Sentimentul imediat a revenit,
Uitam,
Uitam cum ne-am intalnit,
Sentimentul ce s-a implinit…
Uitam…
Chiar daca nu sti ce sa faci,
Fericirea mea o impaci…
O transformi in sentiment de iubire,
Ce legat de tine-acum ma tine…
Un secret…
Asta pe noi acum ne-a departat,
Un singur aspect,
Ce fericirea noua ne-a furat…
Un secret,
Un capitol, un verset…
Al vietii privite intelept,
De noi acum incet, incet…
Trebuie sa ne dam seama ce simtim,
Ce vrem si pentru cine azi traim
In final daca va fi sa ne iubim,
Lumea sa o impletim,
Parerea sa fie a noastra,
Fericirea sa nu mai fie azi furata,
Dragostea pe aripi purtata…
Azi, de noi aflata…de mine gasita, lasata, parasita, de mine alungata…
Leave a Reply

