Cum e?

Cum e in lumea ta?

Lumea pe care nimeni nu o vrea…

Cum e in universul tau?

Ce mi se pare foarte gol…

 

Incerc sa scap de acea imagine,

A lacului albastru,

A vietii mele agile,

In care ma plimb ca prostul…

 

Zgomotul distruge fericirea,

Zgomotul interior ce imi ia toata iubirea,

Raman sa te intreb acum,

Ce doreai tu ieri sa-ti spun?

 

Cum e in viata trista?

Viata care pentru mine nu exista…

Cum e fara mine?

Atunci cand nimeni nu te stie…

 

Drumul vietii intr-un moment ne-a-ndepartat,

Sufletul mi l-a teleprotat,

Am ramas gol si vreau sa stiu…

Cum e sa nu mai fiu asa de viu?

 

Ma simt plin cand sunt doar gol,

Iti stiu sufletul domol,

Te vreau, te vad,

Te aud… mi-e dor…

 

Cum e sa nu te mai vad?

Cand stiu ca numai asta-mi tine inima pe loc…

Cand nu sti ce sa alegi,

Si din minte iar ma stergi…

 

Stiu cum e sa nu te mai vad…

Vreau sa nu se-ntample din nou,

Stiu cum ma simt cand nu te stiu,

Vreau mereu langa tine sa fiu…

 

Nu e posibil,

Luna de pe cer dispare,

Cu tine simt, probabil,

Ca avem nevoie de iubire fiecare…

Leave a Reply

