Incet

Incet se scurge viata,

Cazi in bratele mele,

Incet se duc iubirea si speranta…

Mori, dispari cu ele…

 

Ma lasi sa plec,

Incet, grabit si cu durere-n suflet,

Sentimentele nu trec…

Incerc si scot incet un urlet…

 

Un urlet de tristete,

Ce incet ma-ntinereste,

Un urlet de durere,

Ce putin azi mai cantareste…

 

Incet, se termina povestea,

Printul isi gaseste aleasa,

Incet se duce intr-o stea,

Iubita verii, mireasa mea…

 

Seara, apare-ncet, incet,

Finalul e aproape,

Dragostea se termina incert,

Totul astazi se mai poate…

 

Tu pentru mine esti departe,

Dar te tin in brate,

Sentimentele-s aflate,

Incet, barierele sunt sparte…

 

Incet, incet se termina,

Tot ce azi am insirat,

Incet, incert, oamenii se mira,

Ca pe tine-ncet, azi eu te-am aflat…

4 thoughts on “Incet

Leave a Reply

