Un sentiment stins…

Un sentiment eu am avut,

De ieri a disparut,

Sunt un om pierdut,

Fara soarta, far’ de trecut…

 

Am sarit de multa vreme peste fericire,

Am retezat-o fara ca nimeni sa stie,

Soarta singur mi-am pecetluit-o,

Am pierdut-o si pe ce care-am iubit-o…

 

Un sentiment eu am avut,

Am renuntat demult,

Te-am pierdut si totul astazi se rezuma la trecut,

La secunda ce s-a scurs…

 

Ma tem de tine ca si cum nu te-as cunoaste,

Ma tem de raul ce sentimentul dragostei il face,

Ma tem de trecutul ce s-a dus,

De momentul ce-a trecut…

 

Un sentiment eu am avut,

De ieri a disparut,

Sunt un om pierdut,

Fara soarta, far’ de trecut…

Leave a Reply

