Om nebun…

Trist este-acum un suflet de nebun,

Ce traieste intr-o lume-a sa,

Ce ma crede cand ii spun,

Povestea ce e doar a mea…

 

Omul sufletului meu,

Ce traieste doar prin mine-acum

Omul ce-s doar eu,

Omul geniu si nebun…

 

M-am trezit singur,

Fara tine si tot ce de mine tine,

Plang si ma cutremur,

Tare dor imi e de tine…

 

Nu pot sa intelg,

Totul s-a sfarsit,

Nu pot sa aleg

Persoana ce-am iubit…

 

Nebun am fost,

M-ai innebunit,

Nu are nici un rost

Sa-ti spun ca te-am iubit…

 

Zambesc si rad cand mi-amintesc de tine,

Si de clipele-mpreuna,

Ma bucur ca am ajuns din nou la mine,

Renunt la trecut, ma gandesc la viata mea nebuna…

 

Om nebun si melancolic,

Raman acum,

Devin alcoolic

Ma-mbat si-ti spun:

 

“Te iubesc si crede-ma:

Sunt doar nebun…”

2 thoughts on “Om nebun…

  1. Firicele de nisip,
    Se scurg prin clepsidra
    Pana la infinit.
    Vegheaza trecutul,
    Asteapta viitorul,
    Ei stiu totul.
    Ape involburate i-au spalat
    Trecutul i-a imprimat
    Firicele de nisip,
    Se scurg prin clepsidra
    Pana la infinit.

    😉

Leave a Reply

