Viata si numerele

Nu rar ati observat prezenta unui numar special in viata dumneavoastra. Un numar care sa va urmareasca peste tot, un numar al destinului.

Fiecare persoana are un numar al sau. Deobicei se considera ca numarul zilei de nastere este cel ce iti poarta noroc si il intalnesti de mai multe ori in viata.

Numarul ti-l da viata.

Eu sunt nascut pe 23.06.1990. Am considerat intotdeauna ca acest numar imi poarta noroc. Am castigat la ruleta pe el de mai multe ori, la loto a iesit, pe data de 23 a fiecarei luni mi se intampla cate un lucru bun. Dar acestea sunt doar coincidente. Sunt programat sa cred ca numarul este de vina. Daca puneam la ruleta numarul 17 si iesea de mai multe ori il consideram numarul meu?

Nu!

Numarul meu este si va ramane mereu 23. Acest numar arata interesant, imi poarta noroc si il intalnesc mereu.

Tata e nascut pe 4.10.1962. Daca aduni numerele: 4+1+0+1+9+6+2=23.

Parintii mei au divortat in data de 23.06, de ziua mea.

In afara de viata mea si de faptul ca am o sora geamana ce imi impartaseste numarul, in lume s-au intamplat multe lucruri ce au legatura cu numarul 23.

Multe tragedii mondiale au ca numar 23: gemenele din America s-au prabusit in data de 9/11/2001=9+11+2+0+0+1=23, Iulius Cezar a fost fost injunghiat de 23 de ori, Titanicul s-a scufundat pe 4/15/1912= 4+1+5+1+9+1+2=23, Bomba de la Hyroshima a fost lansata la fix 8:15=8+15=23.

Alte lucruri interesante ce se leaga de numarul 23 ar fi:

  • sangele circula prin corp in doar 23 de scunde,
  • Pamantul se roteste pe o axa inclinata la 23,5 grade
  • Rotatia Pamantului se realizeaza in 23 de ore si 56 de minute,
  • Mayasii considerau ca sfarsitul lumii va veni in 23 decembrie 2012
  • 2/3=666 numar al raului
  • pe 23 iunie e sabatul vrajitoarelor.

Fiecare om are o obsesie cu un numar.

Ai si tu un numar? Poate descoperi lucruri fascinante despre el. Totul e sa te intereseze. Daca stai si cauti, totul poate fi legat de numarul tau. Totul e sa cauti.

One thought on “Viata si numerele

Leave a Reply

