Ce ma face fericit?

Ma intreb de mic copil motivul pentru care zambesc si ma bucur de fiecare clipa pe care o traiesc. Sunt sincer cand spun ca tot ce se gaseste in jurul meu ma face sa fiu un ins cu zambetul pe buze: de la simpla caldura oferita de Soare si pana la intamplarile cotidiene.

Zambesc continuu deoarece asa mi-a fost indicat din copilarie. Ai mei parinti, indiferent de activitatea pe care voios o efectuam, imi zambeau. A te trage dintr-o familie de oameni zambitori, te face si pe tine un individ cu dintii la vedere.

Si totusi, motivele ce ma fac fericit sunt din cele mai diverse. Nu e conduita impusa de societate, nu e din simpla complezenta, nu e din prostie, sunt doar fericit pentru ca sunt viu si am ocazia de a-mi impartasi trairile, emotile si gandurile cu tine, persoana draga.

Ma face fericit ideea de a te avea aproape de mine, de a te strange in brate si de a te iubi.

Zambesc, pentru ca toate clipele ce trec pe langa noi, sunt clipe ce nu le vom mai avea si toate clipele pe care le asteptam sunt clipe pe care nu le vom trai la un potential maxim. E o dezvoltare lacunara a ideii prezentului ce devine trecut si a viitorului ce devine prezent. Sunt fericit ca orice moment prin care trec cu viteza, este un moment petrecut cu tine, sau doar cu gandul la tine.

Zambesc desi in unele imprejurari nu e oportun: este un afect al sufletului meu ce nu ma lasa sa aflu amaraciunea.

Zambesc cu fiecare parte a corpului meu: zambesc cu buzele, zambesc cu ochii, pana si urechile mele se misca cand sunt norocit. Fizionomia ma tradeaza: Sunt fericit…

Sunt fericit! Si doar atat pot spune, orice alt gand fiind de prisos!

Sursa foto

10 thoughts on “Ce ma face fericit?

  1. Sa simti tumultul vietii cum curge prin tine, sa traiesti o dorinta implacabila de a gusta cat mai mult din darurile oferite de acest mister pe care-l numim VIATA…

    Sa nu te mai saturi de ras, sa nu te mai saturi de optimismul care se naste in tine atunci cand un rasarit de soare te farmeca cu pasiunea stralucirii lui…
    Sa nu iti doresti sa se faca seara, iar atunci cand aceasta oricum vine in mod natural, sa nu iti doresti sa dormi deloc…sa nu te mai saturi de frumusetea unei femei…

    Sa simti o dorinta nestavilita de a fi peste tot in acelasi timp, pentru a trai noi si noi experiente…

    Sa nu poti sta locului o clipa. Sa fii la fel de capricios ca vantul sau ca o femeie superba care este curtata zilnic de barbatii imbatati de prezenta ei …

    Sa realizezi cat este de mare lumea si cat de putin timp ai la dispozitie pentru a o cunoaste in totalitate…

    Sa simti ca esti etern si nimeni nu iti poate face rau niciodata…
    Sa te simti atat de mare incat universul nu te mai incape…
    Sa iti doresti sa fii asemenea vantului, care sufla liber cand vrea oriunde vrea, fara sa dea socoteala nimanui…
    Sa nu intelegi care iti este menirea pe acest pamant, dar sa nici nu-ti pese…

    Sa traiesti si sa constientizezi pur si simplu fiecare secunda de viata exact ca un alpinist care nu are voie sa faca nici o greseala, deoarece i-ar fi fatala..
    Sa te bucuri ca poti sa alergi, ca poti sa te plimbi, ca poti privi perfectiunea lumii, ca poti simti aroma mancarii preferate, ca poti simti soarele cand iti atinge pielea, ca poti face dragoste cu fiinta iubita, ca poti auzi sunetul unei viori care te infioara atunci cand este atinsa de arcusul unui artist virtuoz, ca poti simti parfumul unei flori perfecte…
    Sa te bucuri ca existi si atat…

    Te poti lauda cu ceva asemanator?

  2. Frumos scris! imi place:)
    Eu, de exemplu, sunt fericit cand ma plimb in natura, cand sunt in bratele iubitei, cand sunt cu familia, cand castiga Steaua:P (aseara eram pe stadion si m-am pus in genunchi de fericire), cand ascult muzica…etc:) Am scris si eu un articol asemanator pe blogul meu:)

Leave a Reply

