Alunga tacerea…

Am venit aseara acasa si am asteptat

Sa dai un semn, nestiind ca ai plecat…

Iti las bilet pe usa, nu am ce sa fac:

Ies afara, pe mine, singur, nu ma plac…

La o masa-n centrul vechi te vad acum:

Visele noastre se intalnesc din nou pe drum,

Doua cesti de cafea fac lumea sa dispara…

Oare timpul trece mai greu cand este seara?

E vina mea ca nu am apucat sa-ti spun:

M-am plimbat cu gandul printr-o alta lume,

In care se pare ca eram nebun:

Sa te doresc era momentul oportun…

Leave a Reply

